Träningsdag

I dag är det träningsdag. Varit alldeles för slapp på sistone. Nu måste det till en skärpning. Kl halv fem i em KMTI det lovar jag.
Gårdagskvällen var lyckad med varma smörgåsar och en bra grösallad. Lite öl och vin till. Gott. Härlig fruktsallad senare på kvällen. Kändes som det var en nyttig kväll.

Här hemma i Ängland är det riktigt vinterlandskap idag. Det är fint men inte så kul att vara i skogen. För mycket snö på träden. All snö kommer i nacken när träden ska fällas. Fart måste ju jobba lite ändå.

Träffade inte min pappa igår som jag hade tänkt. Han var på sjukhuset och skulle prata med doktorn om någon ny behandling som ska sättas in. Ska göra ett nytt försök att träffas idag. Det är skönt att ha sina föräldrar nära tycker jag.

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina träningskort..ler.

2009-03-21 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0