Ny vecka

I dag har det varit lugnt och fint. Inte arbetat något, bara latat mig.

Efter att ha köpt en ny digitalkamera förra veckan försökte jag lägga in lite bilder på bloggen. Det blev väl inte ett hellyckat försök men jag lär mej väl så småningom. Här köpte jag min kamera.


                                                                           
                                                                          Siba på Bergvik              
                                                                                     

                                    

I går var det också ledig dag efter att ha kört vikingbussen. Sov, eller rättare sagt låg länge i sängen och mådde gott.
På sen eftermiddag var Camilla med mig ut på stan ( Karlstad ) och hjälpte mig att köpa en kostym. Jag måste ha en till nästa helg när vi ska till Malmö på kickoff. Det är för reseledare och chaufförer som kör för Ölvemarks. Ölvemarks är ett resebolag som hyr in olika bussbolag och kör resor över hela europa. Det ska bli kul att komma dit i år igen. Det drar alltid lite extra i busstarmen vid den här tiden på året. När våren och värmen är kommen nere i europa längtar man dit. Min första resa för året går till Prag på påskafton. Sen har jag en till Skottland den 25 april.

Hade ju lovat att hälsa på min pappa i förra veckan. Det blev av och han blev glad för det var ett tag sedan. Här några bilder från hans balkong.

                                                                 Utsikt mot Sandgrundsudden

                                     
                                                                                  
                             
                           
                                           Utsikt mot domkyrkan                                                                                                                          
                                                                                                                                                                                                                                        



                                                          Pappa Gunnar och hans fru Berit

                                                

I morgon är det arbete i skogen och träning på kvällen. Kanske pannkakskväll i morgon kväll också.

Kollar på ishockey samtidigt som jag skriver. Verkar gå bra för FBK. Det är bra. Jag är inte så intresserad men det är klart jag håller på Karlstadslaget.

Ha det gott,  hej hej
                

Kommentarer
Postat av: kicki

Vilken utsikt pappa har från balkongen....tycker nästan att jag känner igen mig, jag klipper mig på Clara o co som ligger just nedom i hörnet...

Ha det gott och så jättekul på festen i nya kostymen...

2009-03-24 @ 19:24:10
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0