Ytterliggare en pannkakskväll

Denna gång var det pannkakor och rödvin hos Jessica. Jag hade gjort extra många till denna träff. Hade hört att vi eventuellt skulle få en gäst till. Så blev det också. Jessica var lite sen hem så jag satt i trappen och väntade, likaså var Camilla sen. Missade bussen från universitetet. Men det gör inget för väntar man på något gott kan man inte vänta för länge. ( Jag tänker på pannkakorna förståss.)

Jessica planerar för morgondagen.




Vår pannkaksgäst för kvällen. Andy.




Hungrig Camilla




Frasses pannkakstallrik




Camilla och Jessica säger skål.




Åt jag för många pannkakor kanske? Tror det var nio stycken.



Vi hade en väldigt trevlig kväll, som alltid. Fast det blir ofta sent och lite tungt att komma upp nästa dag.
Tack Jessica.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0