Tvättardag

Idag har det varit tvätt och städdag hemma i Ängland. Håller på att packa också. Åker ju till Prag på påskafton. Fast jag åker härifrån till Malmö på fredag. Får åka med Camilla till Göteborg. Fortsätter sedan med Färgelandas bil ner till Malmö.
Samuel sover här hos mig i natt. Det är kul när han kommer och hälsar på. Onsdagar är så bra för då slutar han skolan tidigt. Då får vi mer tid tillsammans. Samuel bakade en god kaka till oss ikväll. Mikael är också hemma. Han går ju på Lilleruds lantbruksskola och är ju normalt bara hemma på helgerna. Nu var han klar med sitt arbete och fick en extra dag ledigt. Det är ju kul att ha båda pojkarna här samtidigt.

I morgon blir det tidigt upp. Mikael och jag ska göra en lång dag i skogen. Han tänker vara där hela nästa vecka när han har påsklov. Synd att jag är borta hela den veckan han är ledig.

Sedan blir det träning på KMTI tillsammans med Camilla. Det är faktiskt mycket roligare att träna om man är två. Hoppas det är öppet hela dagen i morgon fast det är skärtorsdag. Kanske bäst att kolla på nätet först.

Nej nu är det tid för kvällskaffe och sen kanske kolla efter John Blund. 

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jessie

Glad påsk!!!

Ha en jättebra resa!!!

2009-04-09 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0