Påskpannkaka

Ytterligare en pannkakskväll fast denna gång med arbete. Vi kan väl kalla detta för arbetsmiddag. Camilla och Jessica arbetar ju nästan dygnet runt. Nu skulle arbete och mat kombineras. Intressant tänkte jag, samtidigt som jag inte tog så allvarligt på det där med arbete. Fast man vet ju aldrig.
 
Eftersom det snart är påsk  hade jag plockat björkris hemma i Ängland som jag tog med till Karlstad. Var även och köpte lite fjädrar och pynt att sätta i riset. En liten påskduk också förståss och tre gula ljus. Jag hade även köpt ett varsitt litet påskägg till tjejerna.

I väntan på pannkakorna. Kolla riset i fönstret och duken.




Fokuserad Camilla




Camilla och Frasse




Jessica och Frasse





Jessica äter försiktigt. Akta naglarna.



Hör och häpna. När vi ätit klart sa tjejerna, Frasse du behöver en promenad. Jag förstod vinken. Dom skulle nu arbeta och det var bara att ta på sig ytterkläderna och gå ut i regnet och stormen. Tyck synd om mig nu.
Nej skojar bara, det regnade inte och jag ville ut lite. Gick till Harrys och kollade sista perioden i hockeyn. Två öl slank det ner också så det gick ingen nöd på mig.
När jag kom tillbaka jobbade dom ännu. Dom är duktiga.
Vi har en annan kompis också, Anders Winroth, professor på Yale University i USA. Han brukar också medverka på våra pannkaksträffar. Via skaype förståss.Det är jättetrevligt. Här en bild på dalmasen Anders.

Professor Anders Winroth




Camilla lite trött efter hårt jobb




Jessica också trött



En underbar kväll med de två finaste tjejerna som finns är till ända. Tack och GLAD PÅSK.

Kramar






Kommentarer
Postat av: Jessie

Det var ett fint inlägg! Många fina bilder också!



Glad påsk!



Kram, Jessica

2009-04-09 @ 00:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0