KICKOFF 2009

Jag får lov att be om ursäkt för att jag inte har skrivit något på länge. Jag har redan insett att jag nog tagit mig vatten över huvudet när jag bestämde mig för att försöka starta en blogg. Gör i alla fall ett litet försök igen.

Helgen 28-29 mars var det kickoffdax för Ölvemarks i Malmö. Jag och Camilla var naturligtvis på plats. Vill väl inte missa årets fest. Lördagen började seriöst för reseledarna med start kl tio. Vi chaufförer hade inte vårat pass förrän efter lunch. Kl halv två startade vi. Började med genomgång av de nya resmålen och fick se lite bilder på desamma.
Sedan var det Susanne som tog till orda. Hon är trafikchef och har hand om kontakten med chaufförerna och bussbolagen. Här är en bild på henne.

      Susanne




Efter avslutad konferens var det tid för uppladdning och klädombyte inför kvällens begivenheter. Vi visste inte var festen skulle hållas, bara att vi skulle åka med en buss vid halv sju. Bussen kom och vi åkte. Kom till en mysig restaurang inne i Malmö. Bokad bara för Ölvemarks. Det var trevligt och festen varade till mitt i natten. Lite bilder. Bara snälla bilder.

Camilla och Ulrika laddar




Camilla och Annsofie




Linda,jobbar på kontoret




Bengt Ölvemark




Mats Ölvemark



Vi hade väldigt kul denna kväll och jag framför ett stort tack till Bengt och Mats.

Kan också nämna att jag provade att dansa för första gången i mitt liv. Resultatet blev väl inte så värst men jag höll vad jag lovade.

Från efterfesten som fortsatte på hotellet ända till morgonen finns inga lämpliga bilder att publicera. Kan nämna att några personer sov inte alls.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det låter som en jätterolig fest!



Vad för slags dans dansade du?

2009-04-09 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0